Strateginis tikslas – siekti kiekvieno bendruomenės nario ir mokyklos ūgties.
2021 m. prioritetinės veiklos sritys:
1. Inovatyvi ir tikslinga ugdymo(si) plėtra.
2. Emociškai palanki aplinka.
3. Visos mokyklos bendruomenės priimtais susitarimais grįstas bendravimas ir bendradarbiavimas.
Tikslai ir uždaviniai:
- Gerinti ugdymo proceso kokybę ir veiksmingumą.
- Stiprinti pedagogų kompetencijas, orientuotas į mokinių individualią pažangą.
- Tobulinti ugdymo procesą remiantis mokyklos mokytojų gerąja patirtimi ir susitarimais.
- Intensyvinti ugdymo kokybės vertinimą ir įsivertinimą.
- Stiprinti mokinių atsakomybę ugdymo procese.
- Sistemiškai stiprinti individualios mokinio pažangos vertinimą.
- Mokymosi pagalbos mokiniams stiprinimas.
- Plėsti sveikatai palankias, saugias, efektyvias ugdymosi procesui skirtas edukacines – virtualias aplinkas.
- Stiprinti vaikų emocinės gerovės kultūrą mokykloje.
- Efektyvinti kūrybišką edukacinių aplinkų ir modernių IT priemonių naudojimą ugdymo procese.
- Stiprinti bendradarbiavimo kultūrą.
- Ugdyti asmens atsakomybės ir tapatumo jausmą.
- Palaikyti tikslingus ryšius su kitomis mokyklomis.